hej hopp i aprilmörkret
kändes konstigt att säga för solen har ju skänkt sitt ljus hela dagen
men nu är det ju faktiskt mörkt
det är bara det att april kopplar man inte riktigt ihop med mörker liksom
men april är det och mörkt är det, även om det var ljust hela dagen innan idag
det var en rörig inledning,
jag ville väl egentligen bara sätta ord på denna kväll och denna stund
och säga det att jag hittade tillbaka hit som av en händelse, jag var inte alls medveten om att jag hade en bloggsida, men jag satt och skrev i anteckningarna på min dator och sen tänkte jag tanken att det jag skriver hade kanske varit roligt för någon annan att läsa, vidare börjar jag att söka på mitt bloggnamn 'lexiverse' för det är så det låter i mitt huvud när jag tänker vad jag tänker vad jag tänker
lexiverse är alexandras universum och i detta universum finns mycket myyycket ALLT
aLLT FINNS, SÄGER HON
LEXIVERSE IS THE WHOLE UNIVERSE
jag vet inte om det stämmer, men ok
träd in i lexiverse och avgör själv
är det världen enligt lex
eller är det världen lex har byggt
är det världen genom lex öga
är det världen klädd i lex tröja
är det värt att fortsätta såhär - jag tror det är dags att ta till annan ton
en annan dag
nu krävs sömn
en sista sak bara
lexiverse + rymden = sant
Kommentarer
Skicka en kommentar