hej hopp i aprilmörkret kändes konstigt att säga för solen har ju skänkt sitt ljus hela dagen men nu är det ju faktiskt mörkt det är bara det att april kopplar man inte riktigt ihop med mörker liksom men april är det och mörkt är det, även om det var ljust hela dagen innan idag det var en rörig inledning, jag ville väl egentligen bara sätta ord på denna kväll och denna stund och säga det att jag hittade tillbaka hit som av en händelse, jag var inte alls medveten om att jag hade en bloggsida, men jag satt och skrev i anteckningarna på min dator och sen tänkte jag tanken att det jag skriver hade kanske varit roligt för någon annan att läsa, vidare börjar jag att söka på mitt bloggnamn 'lexiverse' för det är så det låter i mitt huvud när jag tänker vad jag tänker vad jag tänker lexiverse är alexandras universum och i detta universum finns mycket myyycket ALLT ...
Inlägg
Visar inlägg från april, 2025